mandag 25. januar 2010

På tide med oppdatering??

Huff.. No e det jaggu lenge sidan eg har oppdatert bloggen min ser eg. Begynne å bli temmelig lei av å sjå på det siste kortet eg har lagt ut, så her er det visst på høg tid med forandring. Har hatt ein aldri så liten scrappetørke, men det skal det forhåpentligvis snart bli slutt på. Føler at eg snart er tilbake i det kreative hjørnet, takket vere Carina. Blir skikkelig inspirert til å scrappe når ein ser alt det flotte ho klarer å trylle fram. Eg må berre bøye meg i støvet for ho :-)

2 kommentarer:

Carina sa...

Å. Kine du er no søt å da sjø :)
Gleder meg veldig til å se det du har tryllet frem :)

Klem :)

Lise Katrine sa...

Velkommen tilbake :)
Gledar meg til å sjå resultatet av dine kreativiteter ;)
Veit du kan, so det er berre å sette igang ;)
Klem, Lise