onsdag 16. juni 2010

Peoner i Norgesglass

Eg har sett her i blogglandia at Norgesglass
har blitt svært populært igjen,
og det er selvfølgelig ikkje uten grunn.
Kjempefine og dekorative er dei.
Så eg ville sjølvsagt også skaffe meg et slikt eller to,
så då eg var heime hos mamma og dei for ikkje så lenge sidan
var eg så heldig å finne et stort Norgesglass i matboden til
bestemor
(som ho gladlig donerte vekk til meg)
Eg er også ganske sikker på at det er mulig å finne fleire slike glass
(og andre skatter)
rundt omkring i husa heime på garden, så eg gleder meg allerede til å gå
på "skattejakt" nesten gong eg skal heimover på besøk.




Peonane kjøpte min kjære til meg rett før helga,
og dei står like fint enda.

              

5 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Norgesglas er kjempefine, og med slike vakre peoner i vart det reint nydeleg!:)
Ha ein fin dag i sola:)
Klem:)

Familien Furu sa...

Det kan aldri bli feil med norgesglass og iallefall ikke med slike herlige peoner :)

Ønsker deg en herlig onsdag :)
Klem klem

Anonym sa...

Herlige peoner,de har så nydelige farger. :)Syns de blir spesielt fine i norgesglass. :)Klem.

Carina sa...

Fiiiiiiiiiiiiiine blomster! :)
Me like!
Klem!

Hegeslilleboble sa...

Nydelige peoner:) En av yndlingsblomstene mine.

Veldig koselig blogg du har, kommer nok innom hit igjen:)